Prodaja knjig

Založba Moderna organizacija


Management kakovosti

Uspešne organizacije se zavedajo, da je kakovost le vstopnica za tekmovanje na trgu in da je stalno izboljševanje kakovosti pogoj za njen obstoj in razvoj. Knjiga obravnava tri tematske sklope. Prvi se nanaša na sistemski pristop dejavnosti managementa kakovosti, v drugem so predstavljena statistična in nestatistična orodja, ki jih uporabljamo za stalno izboljševanje procesov, tretji pa vključuje pristope za določanje in spremljanje učinkovitosti in uspešnosti poslovanja organizacije. Poleg naštetega je v knjigo vključena tudi obravnava kakovosti storitev, modelov kakovosti storitev (SERVQUAL, CAF), stroškov kakovosti in presoje. Teoretična obravnava posameznih tematik je pogosto predstavljena s praktičnimi primeri, ki bralcu nazorno prikaže njihovo uporabnost. Avtorja sta prepričana, da se bo mnogim ob prebiranju knjige porodila ideja o tem kakšen pristop, katero orodje ali metodo bi bilo koristno uporabiti ali katere organizacijske spremembe bi bile lahko koristne ter kako pristopiti k izboljševanju procesov, da bi se povečala učinkovitost in uspešnost procesov ali zmanjšali stroški povezani s kakovostjo ali povečalo zadovoljstvo kupcev - torej o tem, kar vse lahko prispeva k uspešnejšemu poslovanju organizacije.


Podatki za naročilo