Prodaja knjig

Založba Moderna organizacija


Management poslovnega komuniciranja

Komuniciranje je že dolgo predmet številnih raziskav. Pri vsaki dejavnosti je namreč potrebno sporočanje in medsebojno komuniciranje. Avtorja sta v problematiko poslovnega komuniciranja zajela številna področja človekovega poslovnega delovanja. Tako si bodo bralci bogatili znanje, širili obzorje in lažje spremljali nove informacije, ki so koristne v vsakdanjem poslovanju ter komuniciranju. Bistvena sestavina knjige so vsekakor prikazi teoretičnih modelov komuniciranja. V knjigi so podani tudi številni praktični primeri, ki bodo bralcem koristili pri vsakdanjem delu. Knjiga predstavlja pogled na: Osnove komuniciranja, organizacijske komunikacije, komuniciranje med procesom vodenja organizacije, marketinško komuniciranje, odnose z javnostmi, sejme in predstavitve, lobiranje, komuniciranje v notranji in zunanji politiki, proces pogajanj, komuniciranje med procesom izobraževanja, nekatere metode in tehnike komuniciranja, ki so posebej pomembni za management.


Podatki za naročilo