Prodaja knjig

Založba Moderna organizacija


Marketing

Vsem , ki se ukvarjajo s komercialnim poslovanjem, študentom marketinških in managerskih programov, še posebej pa vsem resnično izpostavljenim globalnim zahtevam poslovanja, ki narekujejo poznavanje klasičnih marketinških izhodišč, obogatenih s trendovskimi izkušnjami, je namenjena knjiga, ki zajema celovit pregled marketinške tvarine. Delo je osredotočeno na osnovne opredelitve marketinškega koncepta in marketinški splet z vsemi prvinami. Velika pozornost je namenjena tržnim raziskavam, marketinškemu informacijskemu sistemu, segmentiranju, pozicioniranju, izbiranju ciljnih trgov in strategijam marketinga. Na koncu sta precej obširno opisana elektronsko poslovanje in elektronsko podprt marketinški sistem, z vsemi sodobnimi metodami in orodji. Pričujoče delo predstavlja skupek različnih napotkov iz razpoložljive literature številnih marketinških ekspertov in lastnih spoznanj avtorjev ter tako prispeva ključne informacije za izbrano strokovno javnost. Brez dvoma pa bodo v delu našli veliko zanimivega in koristnega tudi drugi bralci, ki jih marketing zanima in bi ga radi po bliže spoznali.


Podatki za naročilo