Prodaja knjig

Založba Moderna organizacija


Uvod v management sprememb

Podjetja in ostale organizacije (združbe) morajo za svoj obstoj in nadaljnji razvoj nenehno izvajati procese prilagajanja na zahteve okolja. Procesi prilaganja zahtevajo od managementa, da opredeli nadaljnjo smer strateškega razvoja podjetja in oblikuje procese uvajanja sprememb. Uspešnost in učinkovitost izvajanja sprememb v podjetjih in drugih organizacijah (združbah) sta v prvi vrsti odvisni od usposobljenosti managementa za obvladovanje procesov spreminjanja oz. poznavanja in obvladovanja managementa sprememb. Knjiga »Uvod v management sprememb« je mišljena kot vstop v razumevanje zelo širokega področja management sprememb: namenjena je študentom Fakultete za organizacijske vede Univerze v Mariboru kot tudi managerjem in strokovnjakom v praksi, ki želijo doseči hiter pregled nad trenutnim poznavanjem tega čedalje pomembnejšega področja managementa. Od sodobnega managementa se zahteva proaktivnost v smislu oblikovanja organizacije podjetja, ki bo sposobna nenehne permanentne adaptacije na okolje. Cilj managementa sprememb potemtakem predstavlja nastanek učeče se organizacije (združbe), ki je dorasla dinamičnim zahtevam svojega okolja. V knjigi »Uvod v manangement sprememb« bodo študentje Fakultete za organizacijske vede Univerze v Mariboru, kot tudi manangerjem in strokovnjakom v praksi, ki jih ta tematika zanima našli pregled aktualnega stanja managementa sprememb. Pri prikazu velikega števila vzrokov za spremembe je v ospredju predvsem sporočilo, da se podjetja in druge organizacije (združbe)– kot tudi ljudje – spreminjajo tudi brez zunanjih dejavnikov. Sprememba je nekaj naravnega, in kdor to sprejme, izgubi tudi strah pred spremembo v svetu, ki se spreminja čedalje hitreje in vedno bolj nepredvidljivo. Fazni modeli so skušali ponuditi pregled in smernice za pretekle in prihodnje procese spremembe. Brez zahteve po vključevanju vsake možne izjeme velja, da ti na splošno v več kot 95 odstotkih vodijo k boljšem rezultatu kot zgolj intuitivno ravnanje. Prav zato, ker jamčijo za sistematično ravnanje, že v pripravah odpravijo najpogostejše kamne spotike in po principu kontrolnega seznama zagotavljajo, da ne pozabimo na pomembne naloge oziroma da jih ne zanemarimo. S pomočjo teh modelov je nazadnje tudi možno oceniti procese managementa sprememb. Nadaljnje težišče knjige sestavljajo tudi dejavniki uspeha, pri katerih sta v središču pozornosti predvsem okrepljen konkreten prenos in praktična navodila. V knjigi je izpostavljenih pet ključnih dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost in učinkovitost manangementa sprememb. To so: temeljito pripravljena in nazorno predstavljena vizija, strategija in cilji sprememb, sistematična organiziranost priprave in uvedbe spremembe v obliki projektnega načina dela, vzpostavitev zaupanja, komuniciranje in premagovanje individualnih odporov proti spremembam, nadaljnji razvoj organizacijske kulture v skladu z uvedeno spremembo, učeče se podjetje - način stalnega prilagajanje na zahteve okolja. Posebno podrobno smo predstavili: premagovanje individualnih odporov proti spremembam in učeče se podjetje kot končni cilj managementa sprememb.


Podatki za naročilo